0 of 64 Intrebari completed
Questions:
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test is loading…
You must sign in or sign up to start the test.
You must first complete the following:
0 of 64 Intrebari answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Se implică voluntar în activităţi sau proiecte cu scopul de a-şi dezvolta abilităţile şi competenţele de predare
Demonstrează interes constant pentru autodepășire și folosește mijloace multiple în acest sens
Solicită în mod activ feedback elevilor, colegilor și trainerilor pentru a-și îmbunătăți abilitățile de predare
Își folosește constant și eficient talentele și abilitățile personale, implicându-se într-o gamă largă de evenimente/preocupări menite să-i îmbunătățească punctele forte
Este capabil să înveţe din experienţele personale și dovedește că poate aplica în realitate feedback-ul primit
Este capabil să conștientizeze efectul pe care influenţa sa se răsfrânge asupra persoanelor din jurul său
Are capacitatea de a se adapta rapid şi eficient schimbărilor care apar în jurul său
Își schimbă opinia cu multă ușurință, încât poate fi influențat(ă) cu multă ușurință
Pare ușor „narcisist(ă)”, axându-se prea mult pe autodepășire și prea puțin pe a produce rezultate
Tinde să aibă abordări inadecvate chiar dacă contextul impune o abordare constantă.
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.
Este capabil(ă) să-și transmită/comunice ideile cu claritate, concizie și cu impact
Îşi poate adapta stilul de comunicare în funcţie de modul de manifestare al elevilor săi în clasă
Utilizează o gamă largă de tehnici de prezentare pentru a nu pierde atenția elevilor
Folosește informații noi, relevante, povești atrăgătoare și pauze anecdotice pentru a nu pierde atenția elevilor săi
Răspunde cu iscusință comentariilor și întrebărilor neașteptate. Își poate adapta discursul și stilul de prezentare cu ușurință pentru a gestiona situații dificile, delicate.
Încearcă să compenseze lipsa calității predării cu abilitățile sale de prezentare.
Se bazează pe capacitatea de improvizație în loc să se pregătească temeinic pentru predare
Creează impresia că a predat de atât de multe ori subiectul, încât trece mai departe fără să sesizeze nevoile elevilor
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.
Anticipează trenduri viitoare și crează o viziune care include dezvoltarea elevilor și colegilor săi
Are viziune pe termen lung
Subiectele abordate în predare nu se limitează doar la prezent. Reflectă pozitivism în legătură cu impactul pe care abordarea sa îl va avea în viitor
Dă dovadă de viziune în ceea ce privește îmbunătăţirea practicilor educaţionale prin utilizarea tehnicilor moderne de predare
Reuşeşte să inspire încredere și să-și motiveze elevii
Își pierde răbdarea cu elevii sau colegii care nu înțeleg sau care nu împărtășesc aceeași viziune sau același scop
Dă dovadă de o lipsă a orientării spre detaliu sau de o lipsă a interesului în ceea ce privește sarcinile de natură administrativă
Nu termină ceea ce a început în cazul sarcinilor cotidiene.
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.
Oferă instrucţiuni clare şi precise, adaptate nivelului de înțelegere al elevilor cărora se adresează
Stabilește obiective realiste indiferent de nivelul educațional al elevilor săi
Distribuie volum educaţional adecvat nivelului de abilităţi şi competenţe al elevilor săi
Creează lecții și planuri de învăţare adecvate, adaptate și relevante pentru elevii săi
În predare, dovedește deschidere la sugestiile, opiniile și nevoile de clarificare ale elevilor săi
Încurajează dialogul activ cu elevii săi
Își inspiră elevii să atingă un nivel ridicat de eficiență analizând modul în care aceștia învață, asimilează cunoștințe și care sunt tiparele care pot da rezultate scontate
Exercită un nivel excesiv de control
Are efect „autoritar” asupra elevilor, inhibându-le dorința de a contribui/blocându-le creativitatea
Este intolerant(ă) în ceea ce privește micile neînțelegeri
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.
Își sprijină şi ghidează elevii în procesul de învăţare și dezvoltare personală
Caută şi aplică metode noi de predare şi învăţare la clasă
Creează împreună cu elevii planuri de dezvoltare personalizate, adecvate abilităţilor şi intereselor fiecăruia
Susţine elevii în procesul de atingere a obiectivelor personale, de care are cunoștință și de care ține cont în predare
Inițiază discuții cu elevii pentru a verifica progresul făcut cu planurile lor de dezvoltare/învățare
Își implică elevii în exerciții/proiecte care îi scoate constant din zona de confort și îi provoacă să învețe prin experimentare
Îşi încurajează elevii să contribuie cu idei noi şi inovatoare
Se concentrează exclusiv pe dezvoltarea personală a câtorva elevi, în defavoarea întregului efectiv de elevi pe care îi are în clasă
Creează inegalitate în școală din cauza modului în care dozează conținutul educațional provocator
Este excesiv de optimist(ă) în legătură cu potențialul de creștere al anumitor elevi, nefondat
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.
Creează şi întreţine un mediu de învăţare care oferă elevilor posibilitatea de a progresa şi experimenta încontinuu
Inspiră energie pozitivă elevilor
Recunoaşte punctele forte ale fiecărui elev şi le pune în valoare în mod activ
Recunoaşte punctele slabe ale fiecărui elev şi caută să le îmbunătăţească în mod activ
Reuşeşte să îi determine pe elevi să fie conştienţi de importanţa procesului de învăţare
Promovează transparenţa actului educațional
Identifică şi aplică metode adecvate de motivare, indiferent de personalitatea sau abilităţile fiecărui elev în parte
Recompensează elevii și după caz, îi ajută să compenseze, pe măsura rezultatelor obţinute
Îi face pe elevi să simtă importanța învățării. Elevilor le place să îl/o aibă la clasă pe acest profesor/această profesoară
Se concentrează prea mult pe indivizi și de aceea, nu excelează în construirea unei mentalități de grup
Oferă tratament preferențial anumitor elevi
Într-o situație aparent ingrată sau dificil de gestionat, adoptă cu multă reținere o poziție fermă. Nu are capacitatea de lua decizii nepopulare atunci când acest lucru este necesar.
Dacă ai observații speciale pe care ar fi potrivit să ni le menționezi, te rugăm să le notezi aici…
This response will be reviewed and graded after submission.