Pentru realizarea acestui task, îți las aici câteva lucruri care au scopul de a te ghida: 

1️⃣Vă invit să purtați o discuție în cadrul echipei despre:

➡️ Cum se definește și crează un brand (brand-ul în cazul nostru este hubul educațional);
➡️ Cum corelăm brandul cu nevoile pieței (ale comunității unde amenajăm hubul în cazul nostru);
➡️ Cum concepem identitatea brandului (misiune, viziune, valori, ADN-ul brandului, angajament comunitar);

2️⃣ Un reprezentant al echipei participă obligatoriu la webinarul propus pe acest subiect. (miercuri, de la 19:00 la 20:30, alături de Roxana Smil). Pregătiți întrebări concrete pe acest subiect, pentru a vă ușura pregătirea planului de branding.

3️⃣ Până în data de 15 martie construiți planul de branding a hubului educațional, și asigurați-vă că îl aveți în drive-ul echipei 🙂

Scroll to Top